مشتریان عزیز پیشگام اس ام اس با آموزش دیگری از سری آموزش های کار با پنل پیشگام اس ام اس خدمت شما هستیم امیدواریم این آموزش برای شما دوست عزیز مفید واقع بشه.
خوب ابتدا وارد پنل پیامکی که قبلا خرید کرده اید شوید و اگر خرید نکرده اید برای آموزش خرید اینجا کلیک کنید.
از قسمت پشتیبانی روی گزینه مشاهده ارسال تیکیت پشتیبانی کلیک کنید.
بعد از کلیک کردن با صفحه زیر روبرو میشویم.
در قسمت موضوع ، موضوع تیکیت رو مشخص میکنیم مثلا ما در مورد خط خدماتی سوال داریم عنوان رو میزایم خط خدماتی
در قسمت نوع پشتیبانی یکی از سه حالت زیر رو مشخص میکنیم.
در قسمت درجه اهمیت اگر خیلی فوری هست بحرانی رو انتخاب میکنیم.
اگر تیک بلی رو بزنیم در قسمت اطلاع از طرق پیامک زمانی که جواب داده میشه با پیامک به شما اطلاع داده میشه.
در قسمت متن یا همون توضیحات هم توضیحات رو نوشته و اگر مدرکی هم برای پیوست هست از قسمت فایل ضمیمه اون رو اضافه میکنیم و روی گزینه ثبت کلیک میکنیم.
نکته : توجه داشته باشید باید بعد از زدن کلید ارسال در بالای صفحه به شماره کد بالک که کد پیگیری پیامک ارسالی هست و در قسمت گزارشات ارسال هم قابل مشاهده هست نمایش دهد.
امیدوارم که این آموزش هم براتون مفید بوده باشه تا آموزش بعدی بدرود.